Cap de setmana al Valle de Tena

La sortida del mes de juny, és la cloenda del curs, anirem un cap de setmana (2 nits) (de divendres a diumenge), aquesta vegada anirem al Pirineu aragonès, a la vall de Tena, la sortida ens la proposada al Javier, un dels companys de la Vocalia. Anirem a fer un recorregut botànic a l’entorn del Portalet o O Portalet dera Nieu, és un coll de muntanya dels Pirineus centrals. Situat a 1794m , entre les valls de l’Aussau (al nord) i la Vall de Tena (sud) i aquí es troba el naixement del riu Gàllego.

La Vall de Tena és troba a l’Alt Gàllego. La recórrer el riu Gàllego de nord a sud, La seva capital és Sallent de Gàllego. Nosaltres, però ens dirigirem cap al poble de Gavin, (on farem l’estada) situat entre les valls de l’Ara i Ordesa. Situat a 974 ma. Hi  destaca la ermita de Sant Bartomeu de finals s. X. I també cal destacar l’arquitectura de l’art serrablès.

Nosaltres farem un recorregut botànic per l’entorn d’aquesta vall pirinenca.

Salut i flors

Fitxa tècnica

  • Hora de trobada: 20:30 h (sopar) 
  • Lloc de trobada: Càmping Gavin (Biescas)
  • Tipus: Cap de setmana (2 nits)
  • Dificultat: Fàcil
  • Desplaçament: cotxes particulars (despeses a compartir ocupants cotxes).
  • Places limitades: 25 participants. 
  • Inscripcions: Al formulari adjunt o a la Secretaria del CET (horari de 17.00 a 21h).
    • Si ets soci/sòcia, identifica’t, sinó ho ets hauràs d’anar presencialment al CET (Secretaria en horari: 17 a 21h) per inscriure’t.
  • Aquesta sortida està planificada des de fa mesos. Tothom ja ha fet la reserva anticipada al Càmping, i ja té plaça als cotxes que van a la sortida. Si algú es volgués afegir a la sortid , des de la Vocalia li indicarem com ha de procedir. 
  • Data límit: 1/06/26 (dilluns) (respecteu la data límit).
  • L’organització es reserva el dret de tancar les inscripcions, abans de la data prevista en el cas d’exhaurir-se les places als cotxes,  i s’obrirà una llista d’espera.
  • Important: Cal confirmar si porteu cotxe o no.
  • *El fet d’inscriure’s a aquesta activitat suposa l’acceptació de les directrius donades pels responsables de la sortida.
  • Cal portar:  aigua, roba adequada per la pràctica de l’activitat, protecció per la pluja, el vent  i el sol, gorra o barret, calçat adequat per marxar per muntanya, i pals per caminar (opcional).Càmera de fotos i sobretot moltes ganes d’aprendre i passar-ho d’allò més bé. 
  • Llicència FEEC.- per participar en aquesta activitat cal que tingueu la llicència federativa. En cas contrari, heu de contractar l’assegurança temporal en el moment de fer la inscripció.

Activitats relacionades

Actualitat

19/05/2026

Hem aconseguit 16.575 € per a l'ascensor!

Subscriu-te al butlletí

Rebràs un correu setmanal amb l'agenda d'activitats

Fent ús d'aquest formulari, accepto la Política de Privacitat del Centre Excursionista de Terrassa.

Aquest lloc web utilitza cookies de tercers amb la finalitat de realitzar tasques d'anàlisi. L'accés i ús del lloc web implica la seva acceptació. Per canviar les teves preferències o ampliar la informació, pot accedir a la nostra Política de Cookies