Dimecres, 7 de gener anirem al teatre Romea a veure el musical de la Cubana: "L'amor venia amb taxi". 

Aquest espectacle musical de La Cubana és un merescut homenatge al teatre d’aficionats de Catalunya, destacant la importància que han tingut aquestes companyies dins el teixit cultural del país.
Com a excusa, han triat una comèdia d'”enredos”: L’amor venia amb taxi, de Rafael Anglada, una obra que han representat la majoria dels grups de teatre d’aficionats de Catalunya.
Com és sabut, a La Cubana mai res és el que sembla. Això sí, prometen un musical “made in Cubana” (a la seva manera) i fet “a la catalana”, combinant el gènere musical amb tots els “ingredients” típics de la companyia: humor, sorpreses, participació del públic, color, ritme desenfrenat i, sobretot, molta diversió. 

Una bona manera d'acabar les festes de Nadal! 

Aquestes festes, regala teatre! 

Detalls de l'activitat

Sortida a les 18h

Preu:

  • Socis i sòcies del CET: 65 €.
  • No socis i sòcies: 70 €.

Data límit d'inscripció: 5 de desembre de 2025.

Límit d'assistents: 42 

Per a més informació sobre Anema al teatre!: missatge al WhatsApp: 669 24 36 85 (Montse Trullàs) (No trucades) per apuntar-los a una llista de distribució de missatges (no grup).

Activitats relacionades

Actualitat

Subscriu-te al butlletí

Rebràs un correu setmanal amb l'agenda d'activitats

Fent ús d'aquest formulari, accepto la Política de Privacitat del Centre Excursionista de Terrassa.

Aquest lloc web utilitza cookies de tercers amb la finalitat de realitzar tasques d'anàlisi. L'accés i ús del lloc web implica la seva acceptació. Per canviar les teves preferències o ampliar la informació, pot accedir a la nostra Política de Cookies