El Puigmal per la vall de la Cometa de Fontalba

L'ascensió comença a l’aparcament de Fontalba i prenent el camí de la dreta en direcció a Núria. Ben aviat trobarem la vall de la Cometa de Fontalba on ens desviarem per seguir pujant direcció al Puigmal, però per la seva esquena. La vall és molt solitària i normalment l’únic que hi trobarem són cabirols despistats que ens vindran a saludar.

Després d’una bona pujada arribarem a la intersecció del camí que puja des de Núria. En funció de l'estat de la neu, o bé prendrem aquest camí fins al cim o bé continuarem per la carena. Un cop dalt baixarem pel camí tradicional, passant primer per l’esquena d’asse i resseguint tot el llom de baixada fins on tenim el cotxe aparcat.

Detalls de la sortida

Hora i punt de trobada: 6.00 h a l'Hotel Don Càndido

Desnivell: 900 m

Recorregut: 10 km

Horari aproximat: 4-5 hores

Dificultat: mitjana

Material necesari: Grampons i piolet (i segons estat de la neu, raquetes i/o esquís de muntanya)

Reunió preparatòria: dijous, 9 de febrer a les 20.00 h

Detalls de la sortida

Activitats relacionades

Actualitat

22/04/2024

Projecte REFERENTS

Subscriu-te al butlletí

Rebràs un correu setmanal amb l'agenda d'activitats

Fent ús d'aquest formulari, accepto la Política de Privacitat del Centre Excursionista de Terrassa.

Aquest lloc web utilitza cookies de tercers amb la finalitat de realitzar tasques d'anàlisi. L'accés i ús del lloc web implica la seva acceptació. Per canviar les teves preferències o ampliar la informació, pot accedir a la nostra Política de Cookies