Començarem la nova temporada 2026-27 amb aquesta sortida que transcorre per dues comarques a l’Alt Urgell i el Berguedà. Serra del Cadí i Pedraforca, és una variant del Camí dels Bons Homes que passa pel GR 107.3.
AMB MOTIU DE L'INICI DE TEMPORADA, TOTS ELS ASSISTENTS TINDRAN UN OBSEQUI DE BENVINGUDA .
Fitxa tècnica
- Lloc i hora de sortida: Al Centre Cultural a les 06:30 hores.
- Durada prevista de marxa: 7:30 h aproximadament. Incloent-hi parades.
- Distància a recórrer: 13,200 quilòmetres.
- Desnivells: +660 metres. / -433 metres. LINEAL
- Dificultat: FÀCIL Majoritàriament la ruta transita per corriols i senders fressats, però amb alguns trams costeruts, per tant, per aquelles persones que no estan avesades a caminar per aquest tipus de terrenys, s’abstinguin d’apuntar-se.
- Consells específics: Esmorzar i dinar de motxilla, aigua, roba d’abrigar, protecció per la pluja i el vent, gorra o barret, protecció solar, calçat adequat per marxar per muntanya i bastons.
- Inscripcions: al punt d’atenció al soci del CET, o a través del formulari adjunt.
- Preu: 23 €. Socis – 33 € No socis
- Assegurança: Per participar en aquesta activitat cal que tingueu la llicència federativa en curs de l’any 2026. En cas contrari, heu de contractar-ne una de temporal en el moment de fer la inscripció. (Cal tenir en compte que l’assegurança temporal sol tenir una cobertura molt minsa.)
- Transport: En autocar.
- Hora d’arribada aprox.: 19:00 h. – 19:30 h.
- Dades de contacte: Pep Mas (609 746 214, pepmas7@gmail.com)
- Vocals: Montse Carol i Jesús Romero
- Molt important: En apuntar-vos en aquesta activitat, reconeixeu que esteu assabentats de tota la informació que hi consta en aquesta ressenya i fitxa tècnica.