El proper dia 1 de febrer de 2026 l’Entitat Mitja Marató de Terrassa organitza la tradicional cursa de 21km, i de forma paral·lela, una cursa de menor recorregut (5km) que porta el nom de Santi Centelles. Aquesta Entitat té com a pilars bàsics fomentar l’esport, fer ciutat i la solidaritat. I és en aquest darrer pilar on està col·laborant amb el màxim nombre d’entitats que desenvolupen aquesta tasca i també contribuint amb ajuts directes als més necessitats. Enguany la Mitja Marató de Terrassa ens obre les portes a la Secció de Muntanya Inclusiva del Centre Excursionista de Terrassa, per donar visibilitat a la nostra tasca i facilitar l’accés a l’esport i a la muntanya a persones amb capacitats diverses. Per això des de la nostra secció us convidem a participar-hi aquest dia 1 de febrer, diumenge.
Detalls de l'activitat
- Serà una matinal festiva i solidària
- Itinerari: Rambla d’Ègara - Passeig 22 de juliol - Rotonda de Vallparadís - Passeig 22 de juliol - Rambla d’Ègara
- Punt de trobada: Parc dels Catalans https://maps.app.goo.gl/Keyhcsfvk7WkpPfx9 Pel grup de Whatsapp indicarem el lloc concret on trobar-nos el nostre grup.
- Hora: 9.00 h del matí
- El transport el farà cadascú pel seu compte, preferentment millor si podem anar-hi a peu o amb transport públic, evitant vehicles particulars, ja que aquest dia la ciutat estarà tallada al trànsit en molts punts.
- Durada prevista de l’activitat: preveiem acabar sobre les 11.00h.
- Distància a recórrer: 5,0 km (anada i tornada), 100% terreny urbà asfaltat.
- Desnivell acumulat: pràcticament pla, +45 -45
- Dificultat: fàcil.
- Característiques: itinerari d’anada i tornada per avingudes del centre de Terrassa (Rambla i Passeig 22 de juliol). El farem amb la nostra tècnica de barra direccional i es podrà fer caminant, trotant o corrent, a gust de cadascun dels equips de barra. A l’arribada podrem menjar la tradicional botifarra amb pa amb tomàquet i beguda.
- Consells específics: cal portar roba i calçat adequats per aquesta activitat, i també per a poder-nos abrigar en acabar la cursa. Es recomana portar sabatilles de córrer.
- Bossa del Corredor: tots els inscrits tindrem gratuïta la bossa del corredor, que inclou el nostre dorsal personalitzat amb xip incorporat, una samarreta tècnica així com el ticket de la botifarrada...
- Us recordem que per motius de seguretat en aquesta activitat és recomanable també portar un bastó tècnic, tot i que també es podrà fer sense si es considera oportú, ja que tot el circuit està asfaltat i no hi ha obstacles.
- Inscripcions: al formulari
- Com a novetat, en aquest formulari haurem d’escollir la talla de la samarreta de regal, i també autoritzar la cessió de les nostres dades a l’entitat Mitja Marató de Terrassa, que ens farà la inscripció massiva i gratuïta.
- Sortida gratuita, assegurança inclosa en la inscripció.
- Dades de contacte:
- Xavi Heras 616 453 916, fxhcfxhc60@gmail.com
- Jaume Burgaya 677 469 395, jburgaya21133@gmail.com
- Important: En aquesta ocasió les inscripcions es tancaran el dia 19 de gener, després d’aquesta data ja no ens podrem inscriure directament, sinó que quedarem en llista d’espera per si alguna persona inscrita anteriorment es dóna de baixa.
- Teniu tota la informació d’aquesta cursa a la pàgina web https://www.mitjaterrassa.org/curses/santi-centelles/informacio-general/ on també hi trobareu instruccions per escollir bé la talla de la vostra samarreta.