Cursa de les Dones a Terrassa 2025

L'entitat Mitja Marató de Terrassa organitza, el pròxim 5 d'octbre, la Cursa de les Dones de Terrassa - Cursa Fanny Sallés.

L'entitat té com a pilars bàsics fomentar l'esport, fer ciutat i la solidaritat. I és en aquest darrer pilar on col·labora amb el màxim nombre d'entitats que desenvolupen aquesta tasca i també hi contribueix amb ajuts directes a la població més necessitada.

La Mitja Marató de Terrrassa ens obre les portes a la secció de Muntanya Inclusiva del Centre Excursionista de Terrassa per donar visibilitat a la nostra tasca i facilitar l'accés a l'esport i a la muntanya a persnes amb capacitats diverses.

A més, des de la nostra secció volem visualitzar i muntar el màxim de barres amb dones del nostre grup, per fer encara més present el compromís amb la igualtat i la inclusió.

Per això, us convidem a participar-hi el 5 d'octubre. Serà una matinal festiva i solidària!

Fitxa tècnica

  • Data: diumenge, 5 d'octubre de 2025.
  • Punt de trobada: el Parc dels Catalans (enllaç a la ubicació). Per WhatsApp s'indicarà el lloc concret on trobar-nos el nostre grup.
  • Hora: 9 del matí.
  • Consells específics: cal portar roba i calçat adequats per l'activitat.
  • Recordatori: per motius de seguretat, en aquesta activitat és recomanable portar també un bastó tècnic, tot i que també es podrà fer sense, si es considera oportú, donat que tot el circuit és asfaltat i no hi ha obstacles.
  • Característiques: itinerari sortint i arribant al parc dels Catalans, passant per zones del centre de Terrassa. El farem amb la nostra tècnica de barra direccional i es podrà fer caminant, trotant o corrent, a gust de cadascun dels equips de barra.
  • Samarreta: a la inscripció haureu de possar la talla de la samarreta (S, M, L, XL o XXL).
  • Recollida de la bossa: s'informarà de l'horari i punt on recollir-la.
  • Enllaç a la Informació general de la cursa.
  • Sortida gratuïta.
  • Dades de contacte:
Fitxa tècnica

Recorregut

La sortida i arribada serà al Parc dels Catalans.

  • Sortida: per mantenir l’ordre a la sortida, es disposarà de calaixos pels diferents nivells, establerts per les marques acreditades.
    • 9:30 Sortida de dones amb xip
    • 9:35 Sortida d'homes amb xip i sortida de la resta de persones.
  • Distància: 5.000 metres.
  • Itinerari: des de la Rambla d’Ègara, a l'alçada del carrer Doctor Cabanes, sortida en direcció nord. Girar a la dreta per Avinguda Vint-i-dos de de juliol. Continuar fins al carrer Major de Sant Pere, les esglésies de Sant Pere i el pont de Sant Pere. Després, per la Creu gran, el carrer del Passeig, el Camí Fondo, els carrers de Sant Pau i de la Font Vella, la plaça Vella, el carrer Major, el carrer
    de la Unió, el Raval de Montserrat (Ajuntament), el carrer Sant Pere, el carrer Gaudí, el carrer de la Rasa i de nou la Rambla d’Ègara, en sentit Sud, per finalitzar la cursa al punt de sortida.

Enllaç del recorregut.

Informació i inscripcions

Més informació al web de la Mitja Marató de Terrassa.

Enllaç directe a les inscripcions.

Activitats relacionades

Actualitat

Subscriu-te al butlletí

Rebràs un correu setmanal amb l'agenda d'activitats

Fent ús d'aquest formulari, accepto la Política de Privacitat del Centre Excursionista de Terrassa.

Aquest lloc web utilitza cookies de tercers amb la finalitat de realitzar tasques d'anàlisi. L'accés i ús del lloc web implica la seva acceptació. Per canviar les teves preferències o ampliar la informació, pot accedir a la nostra Política de Cookies