Extraescolar Natura i Esport 2025-2026

Esport i Natura és una activitat pensada perquè els infants nascuts entre l’any 2014 i l’any 2019 descobreixin la natura mentre es mouen, juguen i aprenen. A través d’activitats a l’aire lliure, jocs d’orientació, escalada, tallers i manualitats, fomentem la curiositat, el respecte pel medi ambient i les ganes de compartir. És un espai on créixer en valors, fer amistats i viure la muntanya amb entusiasme. 

Durant el curs, anirem tractant diferents temes de manera dinàmica i adaptada a cada moment de l’any. Combinarem activitats a la natura amb estones d’escalada al rocòdrom, jocs de lleure, activitats esportives i tallers sobre reciclatge, flora i fauna, ciències naturals i manualitats creatives. També celebrarem l’arribada de cada estació amb activitats de tardor, hivern, primavera i estiu.

Objectius i Valors

Objectius

  1. Fomentar el coneixement i el respecte pel medi natural, la flora i la fauna del nostre entorn.
  2. Potenciar l’activitat física a través de la pràctica de l’escalada i el joc a l’aire lliure.
  3. Desenvolupar l’esperit crític i la capacitat d’observació a partir d’activitats vivencials i educatives.
  4. Afavorir la creativitat i la participació mitjançant tallers relacionats amb el reciclatge i el medi ambient.
  5. Enfortir els vincles socials i el sentiment de pertinença dins d’un entorn segur i cooperatiu.

 Valors

  • Curiositat: despertar les ganes d’explorar, descobrir i fer preguntes sobre el món que ens envolta.
  • Compromís: envers la sostenibilitat i la cura del medi ambient.
  • Confiança: en un mateix, en els altres i en el treball en equip.
  • Entusiasme: gaudir de l’aprenentatge i de la natura a través del joc, l’experimentació i la convivència.

Horaris

Dia inici extraescolars dimarts: 23 de setembre

Dia inici extraescolars dijous: 25 de setembre

  • 17.00 a 17.15 h: arribada i acollida
  • 17.15 a 18.15 h: activitats
  • 18.15 a 18.30 h: tornada a la calma
  • 18.30 h: recollida dels infants

Cal tenir en compte

  • Roba i calçat còmode
  • Gorra (per quan faci sol)
  • Impermeable (per si anem a fora i plou)

Preus

És imprescindible ser soci del CET per participar a l'activitat.

  • Extraescolar 1 dia per setmana: 23€ (207 € anuals a pagar en 9 quotes)
  • Extraescolar 2 dies per setmana: 35€ (315 € anuals a pagar en 9 quotes)

Informació per al pagament:

El primer pagament, de 23 € en el cas d'un dia per setmana o de 35 € en el cas de dos dies per setmana, es farà a través del formulari adjunt, correspondrà a la quota del primer mes d'activitat i servirà com a reserva de plaça. La resta de pagaments es domiciaran entre els dies 5 i 10 dels següents mesos de participació.

Calendari

Reunió de famílies: dijous 18 de setembre de 2025 a les 19h

En el següent calendari hi podreu veure els dies d'activitat i els festius:

Contacte

Accés a la comunitat de la Secció Infantil i Juvenil del CET, on trobareu el grup d’Esport i Natura.

Accés a la comunitat

Activitats relacionades

Actualitat

Subscriu-te al butlletí

Rebràs un correu setmanal amb l'agenda d'activitats

Fent ús d'aquest formulari, accepto la Política de Privacitat del Centre Excursionista de Terrassa.

Aquest lloc web utilitza cookies de tercers amb la finalitat de realitzar tasques d'anàlisi. L'accés i ús del lloc web implica la seva acceptació. Per canviar les teves preferències o ampliar la informació, pot accedir a la nostra Política de Cookies